Ratifikacija kuvajtskog kredita za Prokop po hitnom postupku

Bez autora
Jan 28 2013

Predlog zakona o garancijama za kredit Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj (KFAED) od 10 miliona kuvajtskih dinara, za izgradnju nove glavne železničke stanice u Beogradu - Prokopa, stigao je u Skupštinu Srbije na usvajanje po hitnom postupku. Ugovor o kuvajtskom kreditu za Železnicu Srbije, protivrednosti oko 26 miliona evra, 10. decembra 2012. godine su potpisali predstavnici Vlade Srbije i Fonda. Kuvajtski kredit odobren je sa fiksnom kamatnom stopom od tri posto godišnje i rokom otplate od 18 godina, uključujući period počeka od četiri godine. Predloženo je da garancija koja je uslov za povlačenje kredita, ratifikuje po hitnom postupku, da bi Železnica Srbije što pre počela da koristi novac za realizaciju projekta. Projekat obuhvata prvu fazu izgradnje nove železničke stanice Prokop u Beogradu, površine oko 37.000 kvadratnih metara, sa osam glavnih i četiri sporedna koloseka, i konsultantske inženjering usluge za projektovanje, upravljanje projektom i nadzor nad izgradnjom.

Ratifikacija kuvajtskog kredita za Prokop po hitnom postupkuPredlog zakona o garancijama za kredit Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj (KFAED) od 10 miliona kuvajtskih dinara, za izgradnju nove glavne železničke stanice u Beogradu - Prokopa, stigao je u Skupštinu Srbije na usvajanje po hitnom postupku.

Ugovor o kuvajtskom kreditu za Železnicu Srbije, protivrednosti oko 26 miliona evra, 10. decembra 2012. godine su potpisali predstavnici Vlade Srbije i Fonda.

Kako se navodi u zakonskom predlogu na sajtu Skupštine, kuvajtski kredit odobren je sa fiksnom kamatnom stopom od tri posto godišnje i rokom otplate od 18 godina, uključujući period počeka od četiri godine.

Predloženo je da garancija koja je uslov za povlačenje kredita, ratifikuje po hitnom postupku, da bi Železnica Srbije što pre počela da koristi novac za realizaciju projekta.

Projekat obuhvata prvu fazu izgradnje nove železničke stanice Prokop u Beogradu, površine oko 37.000 kvadratnih metara, sa osam glavnih i četiri sporedna koloseka, i konsultantske inženjering usluge za projektovanje, upravljanje projektom i nadzor nad izgradnjom.

Ugovorom o garanciji predviđeno je da Srbija bezuslovno garantuje, kao primarni dužnik, a ne samo kao jemac, blagovremeno i potpuno izvršavanje svih obaveza Železnice Srbije kao korisnika kredita, navodi se u obrazloženju zakona.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik